Усюди постійний рух. Ми це бачимо, переміщаючись машинами або іншими транспортними засобами, які вимагають використання палива для допомоги в русі. У підсумку, ми помічаємо, також, зростаюче забруднення атмосфери, яке можна спостерігати неозброєним оком у вигляді сірого, що мчить смогу. Але все-таки, цей руйнівний процес можна сповільнити. Це залежить від індивідуального внеску кожної людини в екологічну обстановку. Рішенням для всіх видів транспорту є використання палива типу біодизель.
Спосіб виробництва біодизеля ґрунтується на хімічній переробці рослинного рапсового масла. Під час цього процесу, його пристосовують до двигунів дизеля. Це назву можна застосувати як до чистого біодизелю, тобто до метиловим ефірів масляних кислот, так і до паливної суміші для отримання кращих показників двигуна. Отримання цього палива здійснюється двома способами. Перший - це технологія для маленьких виробництв, які виробляють 500 тонн біопалива на рік. Вона здійснюється при низьких температурах 20-70 градусів Цельсія. Другий - за допомогою гарячої технології, в якій для виробництва необхідна температура 240 градусів Цельсія і тиск 10 МПа.
Необхідно звернути увагу на вигоди, які несе з собою використання палива, виробленого з рослин. Безсумнівно, що воно не забруднює атмосферу сполуками сірки, що у великій мірі сприяє охороні здоров'я жителів Землі. Крім того, піддається більш швидкому бiорозкладанню, ніж традиційне паливо і швидше розчиняється, що можна використовувати для ліквідації нафтових забруднень.
Біодизель має також вплив на економіку рідкого палива. Завдяки використанню рослин, розвивається сільське господарство, а також активуються непридатні землі і грунти. Крім того, використовувані добавки до палива, дозволяють отримати часткову енергетичну незалежність країн від поставок нафти. Це приносить позитивний ефект, оскільки зменшує залежність від цін на традиційні види палива, від змін цін на нафту і курсу валюти. Необхідно також пам'ятати, що запаси традиційних джерел енергії не дуже великі. Такі замінники як біодизель можуть бути єдиною альтернативою нафти для правильного функціонування дорожнього транспорту.
Однак, оскільки ця технологія тільки недавно увійшла на великий ринок, вона має ще кілька недоліків. Один з них: здатність біодизеля до самозаймання, тобто, отримані цетанові числа ефірів масляних кислот не є вищими, ніж у випадку дизельного палива, що викликано хімічними складнощами - киснем у ефірного зв'язку. Крім того біодизель може розчиняти прокладки та проводи, зроблені з гуми, тобто з натурального каучуку, і деякі штучні матеріали. Додатково, деякі якості ефірів масляних кислот значно змінюються під час підвищення температури. Ця якість вимагає додаткових радіаторів для біодизеля.
І все-таки виробництво біодизеля найшвидше розвивається в Австрії, яка вже більше 30 років займається розробкою і реалізацією цього палива. За цією країною йдуть Німеччина, Франція та Італія. Збільшенню популярності біопалива сприяє також політика країн. Так, наприклад, влада Еквадору ввели право, відповідно якому потрібно використовувати біодизель як біокомпонент до палива, принаймні, в 5% об'єму.
Біодизель - це все ще маловідомий, але досить швидко поширюється вид палива. Він має шанси швидкого розвитку, так як тільки в Європі рапс, рослина з якого виробляється біодизель, висівається на більш ніж 80% площі. Але не треба забувати, що окрім екологічного палива він дає можливість підвищення якості і рентабельності сільського господарства. І перш за все, відкриває багато перспектив перед сучасним транспортом.
Люди завжди намагаються знайти нові джерела відновлюваної енергії, так що не дивно, що вони особливо зацікавлені у воді та її універсальності. Відповідно, багато зусиль було спрямовано на отримання енергії з припливної та хвильової енергетики, які виробляються круговими рухами молекул води, викликаними дмахаючим по поверхні води вітром.